Thursday, December 22, 2011

HepY bufDay 2 mE....!!!

Assalammualaikumm....

Wahai jiran2..rakan sekamp0n..n peminat2 aku suma..hahhaaaa budget mcm retis k0 nie Lynn..


perghh dah b'kurun berjaman aku x update bel0g neh..dah nazak bru gigih nk hapdate.. bkn pa aku sja tggu da rite time nk ngadap bel0g yg dah jadik mcm hutan amaz0n neh..alaa klu xhapdate p0n bkn da 0rg nk sk0deng..sja gedix xdak keja..xtaw nk wat pa bru trasa nk practise typing skills aku nehh...ehh bkn2 arie2 keja aku typing ka.. budget mcm b0z d0k keras dlm blik hadap pc berejam2..cuihhh


en0ugh2...yg pntg arie nie bufday aku..h00yeahhh..bufday yg ke tutttttt.....
just wanna wish f0r my seLF..

*AZLIN SYUHADA BINTI ABD HAMID aka MA'ShuE Lyn aka cik Apam Manis (nick name geng upis lama bg)/ Lynn SHud/ shUSHU (geng p0Li yg bg nie)*
hePY 25th BufdaY...omG dah suku abad rupanya..uishhh makin tua plak aku rasa (smbil wat bunyik cengkerik..kRkkkKKkk)

aku arapkn yg t'baek dlm hidop...dimurahkan rejeki..dpt kebahagian dunia akhirat...m0re pr0ductive bila dah naek gaji nie kan..huhuuu...insyaallahh
dkt pesbuk ramai yg wish tp xdapek nk reply sbb kena bl0ck..xpa ptg nie pas offc h0ur aku try nk reply utk suma yg wish 2..thanx a l0t 4 da wishes..

pepagi tadi kak n0ra.. PA kt upis neh awai2 lagik dah bgi bufday card n gift dri kelab PA...wat2 surprise tp sbnaqnya aku yg bal0t gift n lekat2 wish kat bufday card sumaa,..hahhaaaa.. aku kan assistant kak n0ra jadik dah diamanahkn utk prepare bufday card n cari gift kt suma geng2 PA kt cnie...lallaaalalaa
dah besaq2 nie bufday p0n xtrasa sgt..dulu2 mmg laa kann..asal bufday jaa mntak mak msak mcm2..dah 2 brapa kali bufday kena bulan p0sa..2 yg dpt mntak mak msak yg b'kenan di ati..perghh.. 2 dulu punya crita..lanie dah jauh dri family xdpt lagik dah suma 2..tp kakak2 kesayangan aku asal bufday musti wat surprise bli cake...xp0n blanja mkan kt mana2.. ramai kakak2 nie mmg untung..muka masing c00l mcm mat k00l..xdak prsaan jaaa..tp lazt2 da gak s0mething yg depa nk share ngan adik b0ngsu nehh..aku xpenah harapkan pa2 p0n..bt0l..n0thing.. da m0st thing, aku nk family aku hepy xdak gad0h2... mak ngan abah p0n makin tua.. makin xchat xkan nk tnjuk kita adik bradik gad02 kann..xbek 0oo0..cian kt mak ngan abah...dah bela smpai besaq..bkn besaq sket tp besaq byk..besaq dari depa plak 2..hahahahhaa... h00ccay en0ugh xlawak 0k..

tg0k.. tg0k aku dah meraban smpai guatemala..mai patah blik putrajaya

since bufday aku arie nie..aku wat laa spaghetti bwak mai upis..tp xmkn lagik nehh..sat g bru nk mkan..xbesh mkn awai2.dlm k0i 11 gitu bru timing bt0i nk p bertapa dlm pantry 2..sukee..sukee lagik2 b0z xdak kaa..mmg aku h00rayy!!!!!

nnt aku snap gmbr bru p0st kt cnie..camn0 ada w0key?

tp aku sja nk scr0ll gmbaq aku ngan kureen..aishehh sejak 2 menjak dah mesra balik nehh..hakk hakk hakk tuihhhh
xtaw laa pasaipa xbley r0tate..haru bt0i




sila muntah hij0 suma..lallalallaaaa

** aku arap relati0n aku ngan kureen b'panjangan.. dah ms0k 5 thun p0n kami kenal...d0a n harapan aku m0ga relati0n kami ada kesudahan yg baek..aminn
B.... even B xreti nk pjuk lynn..xreti nk amik ati lynn sgt..it's w0key dear..i've already learn b0ut u..bkn bru kita kenal kan...even kita gad0h..x c0ntact smpai 3 blan.. manja ttap tggu B.. u n0e my heart 0n u rite..?? 
smlm p0n B just wish jaa bufday..k0wt nk bgi ayat2 p0wer kaa.. xdop p0n..xsensitip bt0i B nie..maj0k seminit ngan dia..huhhhh

~ ya udahh...nnt cheq continue ngan pic mkanan.. 2 p0n klu dan snap!
k chawww

4 comments:

  1. EPPY BEDAY KAWAN..SEMOGA HG MAKIN COMEY NAA..SMGA HG CPT KAWEN..THN DPN NK TGK ANG DH PKAI CINCIN TANDA OKEYYY..NK ANG HEPI SOKMO..TAKMO KESAH LAMA DOK ULANG LAGIK..HEHE...

    ReplyDelete
  2. Cik kema kembang kempis ~ thanx a l0t my pren..bab s0mey 2 hg xyah risaw..aku akan maintain kec0melan aku neh..hahahaaa..insyallahh hg d0a2 bgi cepat2 naa..aku p0n nk ik0t jejak lgkah hg gak..aminn

    ReplyDelete
  3. kak lin, awat lupa nickname PA gebuak?

    ReplyDelete
  4. Miss Zee ~nie zee avie kaa hapa nehh??
    sr0n0k hg n00 tukaq2 nama..citt

    ReplyDelete