Tuesday, December 27, 2011

bufdAy preSent... =)

h0llaaa....

pheww...wknd bru nehh mmg capet...pepagi sabtu aku ngan kakakku yg n0mb0t 7 aka Kak Zue rendek  dlm k0i 8 .45 kmi gerak dari umah...tup tap tup tap k0i 9.15 smpai keyel..dan2 pr0t d0k b'dendang lagu riang.. mntak diisi ngan makanan..pa lagik trus hala p kg kerinchi..pusing2 cari kedai2 mkan tepi2 jalan ..haa dah jumpak..yezzzz makan time.. dah kenyang start enjin keta zass p mid vaLLey...tpat koi 10 kmi smpai..yezzz dpt parking dekat..yaribbbaa yaribbaaaa...

cuci2 mata..tg0k yg mna b'kenan....aku nk cari present utk diri s'diri..yeayyy dah jumpakk...

alaa xdak laa mahal p0n..dah lma xbli utk diri s'diri kann..yg aku b'kenan mahal sgt..xpa laa next time u will be minE..huhhhh

dah 2 td smpai2 offc da officer kt cnie..geng2 merendek sbnaqnya.. =) bgi present jugak


yg bt0l hijau 2...see see aku dah ada 2 bt0l purfume baru..mmg semerbak laa aku mai upis lanie..biaq b0z aku   pening lalat dengan baw aku neh..hahhaaaa..hahhaaaa.. blueeekkkk

maCeh cik bayah & pn sariMah...utk next year p0n make sure ada hadiah k..

* da lagik nehh nk p0st tp tggu sat g plak..da keja nk kena sttle dlu..chawwww

No comments:

Post a Comment