Thursday, June 28, 2012

Khamis yang sejuk...

Salam...

Phewwww..arie khamis yang amatlah sejuknyaa di upis nie haa..agaknya sbb aku posa wat rasa sejuk sgt..td time lunch wat acara td0q berduet ngan Cik bayah....mmg best layan mata time sejuk2 nehh..sedaq2 dah k0i 2..cergas2!!! xsemayang zohoq lagik..huwaaaaa ngant0k... nie suma mael lamb0ng punya psai semalam, koi brapa bru smpai umah..zzzzzz

arie nie sbb b0z xbrapa lekat kt blik jadik curik masa ampun b0z  sket...

conversation ngan kakak aku n0mb0t 5

aku  : A'k0m..hell0 kak lam
kak lam  : w'salam..haa awat?
aku  : klu dah ramai pakat huluq..pa kata aku bli yassin utk org yg nak mai nnt..
kak lam:  ..???? haaa ik0t hg  laaa..jiran2 aku dlm 40 0rg..2 p0n geng llki jaa..tp xsuma mai k0wt
aku : yakaaa..set arr cam2 nnt aku wat goodies naaa...byeee

ngeehhhhh3...bkn apa tu sbnaqnya wknd nie kakak aku yg n0mb0t 5 nk wat baca yassin n tahlil kt umah dia..kt kg mak n family yg dkt2 dah wat jgak..nie sja laa kami yg jauh xblik arie 2 b'niat nk wat jugak..mudah mudahan arwah ABAH aman di sana..Aminnnn

aku dah wat sticker..surah yassin aku bru nk p cari kt mydin sat g..arap2 ada laa malaih nk p pusing kdai laen lgik..

Till the...daaaa


No comments:

Post a Comment