Thursday, August 4, 2011

s0pin o0o s0pin

entry budget mcm wit aku byk ja kann...nie p0n dah nazak..wknd nie just nk teman kakaku s0pin bju raya...

sasaran kami -----------> CAREFFOUR wangsa maju

kt c2 mmg byk ch0ice..ckp jaa nk bju pesen apa..m0den..kebaya.jubah..bju xckup ken..segala mak nenek ada yg kita kena bwak wit secukup rasa..klu takat dlm wallet ada 50 hengget xpyah brangan..huhuu (aku laa 2 kann)
aku rasa dh 3 thun aku p cari bju raya kt c2..selesa x semak senak serabut  mcm jalan mesejid india aka jln TAR..nk p sna klu bkn bulan p0sa tarak hal..xsgg0p nk selit2 kt celah2 ketiak 0rg yg setepek basah..xsngg0p mak n0kk

apas 2 blik dri wngsa maju trus nk p k0ta kemuning plak..kakakku yg n0mb0t 5 s0h bukak p0sa kt umah dia ramai2..baekk kak Lam..nnt kami smpai

menu utk bukak p0sa dh cap..... 
  • Laksa (peberet segala buana)
  • ikan patin (yurkkk...xlalu aihh)
  • nasik putih (nie wajib)
  • tepung pelita pndan indah
  • ayam g0lek 
perghhh..mmg mant0p gituu..nie mkan ka mentekedarah  

yeayyyy.......xsbaq tggu arie sabtu..bley bukak p0sa ramai2..1st day p0sa smpai arie nie bukak p0sa ngan horsemate jaa..sadiss bt0i

masakan kamp0ng yg x lapuk den ujan


ayaq 1Malaysia by Kak Nim

* nie masa k'duri arwah kt kg..suma masak s'diri..mak n da team

6 comments:

  1. ada org tu dulu kata 'aku tak pernah terfikir nak buat blog' skali kantoiiiiiiiiiii buat jugak. muahahaha

    ReplyDelete
  2. zaty ~ hakk..hakk....lepas aku semayang istikharah dlu bru aku decide nk b'bel0g sama..besa laa tmpt luahan perasaan..kikikii

    ReplyDelete
  3. amboi2 lynn....dalam bz2 sebagai pa berjaya sempat gak wat blog ye????
    syabas dari kak zuera sekelurga...hahahhah

    ReplyDelete
  4. k.zuera ~ at lazt b'jaya jugak kann..b4 nehh d0k sk0deng bl0g 0rg jaa..2 yg mek zaty perli i tu haa..cik0ng bt0i

    ReplyDelete
  5. hak hak tulah akibat mengata blogger senior spt zaty dan umi.heh heh

    ReplyDelete
  6. zaty ~lallaaaa...wat2 xdgaq2..hikkk3..b0ring laa d0k cnie ampa xdak

    ReplyDelete