Thursday, August 18, 2011

gatai merenyam

al00haaaa....

selasa bru nehh..cam besa aku p upis..even b0z xdak..aku cam besa pekerja cemerlang..thun dpn bley b0dek dpt APC kt b0z ..teehheeeee..aku p0n wat keja mcm besa tp d0k b'garu2..mcm ber0k makye dah rupanya..tg0k2..mak aiii abih kaki aku merah..aku d0k rasa semacam dah msa kuaq bukak p0sa ngan geng2 p0li arie isnin 2 haa..ms0k care4 t'garu2..mai2 es0k hamek k0..merah mcm kena ketik ulat

..... alkisahnya aku p0n p laa tnjuk bukti kt kak n0ra..PA s0rg lgik kt upis nie..dia s0h aku p time2 2 jugak xyah tggu ptg lagik dahh tk0t melarat kt celah len..celah paha tetep  ketiak..huhuuhuu..ngeriiiiii
dgn sepantas kilat mcm supermak aku p0n amik handbag pinjam  trus gerak p klinik..smpai2 trus p amik n0mb0t.. bru k0i 10.45 pg. tggu d0c dkt 2 jam lbey..k0l 1.05 bru dpt jumpak..aku yg kena penyakit gatai kulit nie p0n dah nak lega bru dpt jumpak d0c..last2 d0c tnya nak time slip ka MC...haaaa!!! MC!!!

musti laa aku nak MC...kann..kann

ngeeeeeeeee.....tp dan lagik aku snggah p darusssalam bli brg2 nk msak utk bukak p0sa..pastu bru balik umah...yeaayyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!

time b0z xdak bru dpt mc..kan besh jadik time b0z ada..xyah aku pening2 kpala nk ngadap pC..nk angkat tep0n..melayan 0rg yg d0k nk jumpak b0z nehh..nmpak mcm senang..tp keja PA nie mmg kena than sabaq..

k arr..chawww dlu..sat g smb0ng g0sipin len

No comments:

Post a Comment