Monday, August 1, 2011

1 Ramadhan ~ hati aku menangis lagik

=(......

aku sedih xsapa yg taw..mmbr just nmpak luaran..tp dalam ati aku..ALLAH ja yg taw betapa hancuq luluh..aku hrpkan pengertian..tp apa yg aku dpt..aku hnya sakitkan diri s'diri..aku xsgg0p nk tempuh..
aku hrapkn Ramadhan kali nie dpt berikan aku kekuatan..keberanian..kecekalan utk tempuh masa2 yg akan dtg..mna mgkin aku dpt lupakan dia..mna mungkin aku dpt buang dia dari k0tak ingatan dan perasaan yg aku bina selama lbey dri 4 thun nie..mgkin kalu aku "k0ma" bru bley hlang ingatan aku kt DIA...
Aku harapkan kebahagian akan tiba tp xsemudah 2...itu hakikat yg aku kena  trima..hakikat yg aku dpt rasakan xada lagi sinar kebahagian yg akan muncul  diantara KAMI....

n0 m0re teaRs... =(

*gmbaq xthan ada kiss bagai..nie kawan aku kt upis lamat c daya jerry yg edit..ntah pa2 minah 2..

5 comments:

  1. dugaaannnnnnnnnnnnnnnnn......

    apa2 pun kita kena kuat dan tabah dan kental.... ini ubat yang paling mujarab...... sebelum kita mendapat calon lain..... ngeh3

    ReplyDelete
  2. fuhhhhhh ~ thanx kak..ubat utk sakit ati ada x...??

    ReplyDelete
  3. lynnnnnnnnnnnn tabahkan atimu wahai kawan..
    ubat sakit ati takdak..tp lau sakit..jangan amek dadah no..lgi sakit nti..hehe..apa aku merapu nie

    ReplyDelete
  4. hg mmg suka merapu kann..nk bgi hlang sakit ati telan ubt nyam0k..kikiki

    ReplyDelete
  5. awat lak..melengkaq2 ubat nyamuk tu..msk perut pn tak hadam..aku ada ubat nk tmbh slera mkn..tp hg musti takmao kan..kui3

    ReplyDelete