Thursday, July 21, 2011

gila ka AKU nie....!!!

alo0haaa.....

gila gedix kann..sehari smpai 2 kali aku p0st..ahhhh..ada aku kesah..heran p0n id0k (ik0t gaya ram0s..bestprend sebantal)..tg0k entry mcm gerun kann..sbenaqnya aku tgah giLa..gila apa..GILA sbb b'perang dgan prasaan s'dirik..can u C my heart beat...??dupp..dapp..dup dapp..laju semacam sbb bru lepas lari setempat..phewwwww..penattnyaa..

aku p0n xtaw pa sebenaqnya yg aku nak type...sbb aku tgah serabut..serabut dgn diri s'diri..serabut dgn keadaan sekeliling aku...

?................?

.............?...............?........?

ehh prasaan p laa jauh2...jauh dari diri aku..jauh dari dunia aku...
4 1/2 thun melayang mcm 2 jaaa...n0t in gud ending...wh0's da rite... n0 0ne n0e..maybe me maybe him..
even xdak laa smpai nk nk kawen bagai..tp i wish 2..wish 2 getting married with him..wishing 2 get a great life time..ermmmm...it's t0o hard rite..really hard f0r me..
tsskkk...tsskkkk...

what i feel n0w...??? my heart is br0ken by y0u..sadisss... =(
i'm waiting f0r y0u f0r n0thing..i'm waiting if u wanna see me...make me smile again...tp 2 suma angan2...(ehhh..0k what...!! brangan bkn kena duet p0n)
mmbr2 dah xlarat tarbiyah smpai nk caiq taik tinga aku h0k keras nehh..dasat o0oo...
ampa ingat senang kaa nk lupa pa yg dah jadik spnjg lbey 4 thun aku ngan mamat 2..it's hard h0ccay...

t0 s0Me0ne....i wanna u n0e s0mething..
  • even kita dah mcm xkenal each 0ther tp u always in my mind
  • all da mem0ry i kept in my heart till d end..
  • u are da 0ne yg s0 special t0 me
  • manja ttp akan tggu B....
n0 m0re tears....!! peaCe yaa!!


No comments:

Post a Comment